Dagens lilla vits



Kalle sitter och äter frukost då hans fru kommer inrusande och smäller till honom med en kastrull.
- AJ! Varför gör du så? frågar han henne.
- Jo, det skall jag berätta för dig! Jag hittade en lapp i din ficka med namnet Josefin på! skrek frun ilsket.
- Men älskling, jag var ju på kapplöpning i helgen och Josefin är namnet på hästen som jag satsade på, förklarade Kalle.
Frun trodde honom och bad om ursäkt.
Tre veckor senare sitter han återigen och äter frukost i lugn och ro då frun kommer inrusande i köket och ger honom ett våldsamt slag i huvudet med stekpannan.
- AJ! Vad är det nu? Varför gjorde du så? undrar Kalle och gnider sig i huvudet.
- Jo, det skall jag berätta för dig! Din häst ringde!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0