Dagens lilla vits !


En kille går in på en bar och säger till bartender, "Ge mig en stor vodka."

Bartender säger: "Wow, du måste ha haft jobbig dag."

"Ja, jag precis fått reda på att min äldsta son är homosexuell."
...
Nästa dag kommer samma kille i baren och ber om stor vodka igen. När
bartendern frågar vad som är fel säger han: "Jag fick just reda på att
min yngste son också är homosexuell!"

På tredje dagen, kommer samma kille in på baren och beställer
ytterligare en stor vodka. Bartendern säger: "Jesus! Är det inte någon i
din familj som gillar kvinnor?"

Mannen kollar ner i drinken och säger, "Jo, min fru!"

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0