Dagens lilla vits !


En snubbe ringer hem från jobbet, där en okänd kvinna svarar.
"Vem är det jag talar med?" frågar han.
"Det här är städerskan. Jag blev anlitad i morse av frun i huset", svarar hon.
"Detta är hennes man du talar med. Är min fru där?"
"Nja...hon är uppe i sovrummet... men jag trodde ett han som är däruppe var... hennes man!" säger städerskan.
"Vad fasen är det som pågår!" Skriker mannen. "Vill du tjäna 500 000 kronor på direkten?"
"Vad behöver jag göra?" frågar kvinnan.
"Jag vill att du plockar fram pistolen jag har i skrivbordslådan och skjuter slynan och den där tönten hon ligger med!" Städerskan lägger ner telefonluren. Mannen hör genom luren hur hongår iväg. Sen hör han två snabba smällar. Städerskan kommer tillbaka till telefonen och frågar,
"Vad ska jaggöra med liken?" "Släng dom i swimmingpoolen bara", säger mannen.
"Vilken pool", säger hon förvånat.
"Hm... är inte det här 54 45 65?"

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0