Dagens lilla vits !


Frun frågar sin man: "Älskling, skulle du gifta om dig om jag dog?"
"Hmm... vi behöver ju alla sällskap", svarar mannen.
"Så jag antaratt jag skulle göra det, efter ett par år i alla fall."
"Skulle hon bo i vårt hus?", fortsätter frun.
"Vi har ju spenderat väldigt mycket tid och pengar på att få huset precis ...som vi vill ha det, så jag antar att hon skulle bo här", svararmannen.
"Skulle hon få sova i vår säng?"
"Ja, det känns ju bortkastat att inte använda en skön och fullt fungerande säng, så det skulle hon nog göra", säger mannen.
"Skulle hon använda mina golfklubbor?"
"Självklart inte", utbrister mannen. "Hon är ju vänsterhänt:"

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0