Dagens lilla vits !


En sjöman möter en pirat på en bar. Sjömannen noterar att piraten har både träben,
armkrok och en svart lapp över ena ögat.
- "Hur fick du träbenet?", frågar sjömannen. Jag blev knuffad i vattnet bland en massa
hajar, och när mina män drog upp mig bet en haj av mig benet.
- "Wow", utbrister sjömannen. "Hur fick du armkroken?"
- "Jo, det var så här", svarar sjömannen. "En av mina fiender högg av den under en batalj
på sjön."
- "Otroligt", svarar sjömannen. "Och den svarta lappen?"
- "En fiskmås sket mig i ögat", svarar piraten.
- "Förlorade du synen på grund av en måsskit", utbrister sjömannen förvånat.
- "Nej, men det var min första dag med armkroken

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. superkul att du är med i dagens blogg :D

jag är själv med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt. Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-16 @ 12:28:33
URL: http://vadfanskajagheta.se

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0