Goder morgon

Gott folk...



Idag ska jag träffa en mamma vara son fick epilepsi i våras. Vi ska träffas över en fika och prata lite om hur sant det är att ha tonårsbarn med just epilepsi.
Jag kommer ihåg hur jag saknade att ha någon att prata med, som var samma situation som mig. Jag hoppas att jag kan hjälpa denna familj nu, med min erfarenhet.

Efteråt ska jag gå och klippa mig... Känner för att göra något riktigt radikalt... Typ raka av alltihopa ;-) Nu kommer nog inte Yvonne tillåta det men vi får se hur det bli... Förändring kommer det att bli iallafall... Hur? Det får ni se ikväll....

Ha nu en underbar dag

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0