Underbara

unge.....
Mitt i baket ringde Lina, lite smått panikslagen.. Martin hade blivit sjuk och de skulle på babysim i Karlskrona...
Lina frågade om jag vill följa med och hjälpa till... Behövde inte bada om jag inte ville... KLART jag ville.. Både hjälpa till och bada..
Lilla goa unge, blev helt galen när han kom i vattnet.. Plaskade så linserna höll på att åka iväg <3
Gick aldrig på babysim med mina egna så det här var JÄTTE mysigt att få vara med om...
Nästa vecka skulle de dyka och det tror jag lille Axel klara galant ;)
 
Resten av kvällen har jag mest bara slappat och laddat batterierna till en ny jobbarvecka som börjar imorgon...
 
God natt <3
 

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0