Ni som har slutat vet hur jag känner..

Denna morgonen var MYCKET jobbigare än igår...
Tålamod, lugn och fin.. Djupa andetag...

Nu blir det en sväng ner till Bruket och sedan till lägenheten och göra den klar...

Min lediga extra dag går i städets tecken, men det är ju därför jag är ledig ;)

Skönt att jag har mycket att göra så jag kan foccosera på annat än rökning.. För visst är det konstigt.. Ni som har slutat vet hur jag känner..
Jag tänker CIGG hela tiden, helt knäppt.. Drömmer om cigg, vaknar av att jag är röksugen och jag som aldrig går upp på nätterna och röker...

Men det går ju över, jag vet ju det... Har ju slutat innan, men fallit tillbaka.. Men de hade jag INT tänkt göra denna gången.. Inget feströkande här inte... NEJ, helt rökfri ska jag bli...

Have a nice day

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0