Lååååång dag

ingen sov morgon direkt då läkaren "min vän" ringde.. Tror han sa min vän cirka 15 gånger under samtalet HIHHI !!

Har fått tabletter utskrivna som jag ska börja med i slutet på denna månaden..  Tabletten heter Champix och ska hjälpa mig att sluta röka ;)

Att sluta röka är ett stort och svårt steg. Nikotin är en av de mest beroendeframkallande substanser som finns.
Kroppen har en fantastisk förmåga att återhämta sig från rökningens skadeverkningar.
För att ha störst chans med att lyckas sluta röka och förbli rökfri ska läkemedel kombineras med motiverande stöd och det har jag förhoppnngsvis här hemma <3
Den första april ska jag fimpa för gått <3

Sedan har jag haft dubbla möte idag så nu är jag HELT slut i lilla huvudet..
Nattnatt

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0