Dubbel MORR!!!

Föreläsningen blev inställd p.g.a. sjukdom... MORR!!!! Ville ju detta... Ja, hon bliv väl frisk någon gång.. Snart hoppas jag ;)

Nästa MORR skickar jag till de fjantarna som äger huset vi hyr..!!
I början av mars så skulle jag se till att vi fick ta över el, vatten och sopor här.. Men fick då beskedet att de som äger huset måste skriva på ett kontrakt.. Jag fick kontraktet av de på Miljöteknik och skickade vidare det till Tony (pojkvännen till Frida som äger huset) 4 gånger har jag via Facebook påmint om att de måste skriva på och skicka ner.. Men NEJ!! Inget kontrakt har kommit!!
Idag ringde jag till Miljöteknik Ronneby och skulle kolla så att de iallafall hade betalt räkningarna.... Gissa vad hon sa?!? Haha, nä, inga räkningar var betalda och de kommer att stänga av i början av juli om de inte betalas... Hmmm...
-Vad gör jag nu, frågade jag....
Tack gode gud för att denna människan var mänsklig och struntade i alla regler och paragrafer och ordnade så vi kunde ta över from imorgon... Elen kommer inte att stängas av....

Pratade även med snickaren idag.. Han kommer inte att göra ett smack till här förrän de har betalt räkningen till honom.. En räkning på runt 30.000... Hmmm Pålitliga människor vi hyr av.. Svar! NEJ!!!!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Nilla

Hej Catrin!!

Saknar dig på träningen och hoppas att du snart e tillbaka. Tony som e tillsammans med Frida e tydligen ökänd i hela Kna för han e skyldig massa folk pengar och blåst folk till hö och vä. Verkar ju som hon inte e ngt bättre. Tyvärr :( hade ni inte kollat på ett annat hus att hyra?? Hoppas ni får det i så fall så ni kan flytta fr detta så fort som möjligt. Kram Nilla :)

2012-06-18 @ 19:24:36

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0