Dagens snackis

Ja, det har väl knappats undgått någon idag att Anja Pärsson, via Sommarpratarna gått
ut och pratat om sitt liv. Sitt personliga liv, tillsammans med Filippa... Ett liv de har valt att smyga med i ca fem års tid... Trots att media och många har vetat så har det inte "läckt" ut, vilket jag tycker är beundransvärt...
 
Jag tacka dig, Anja för ett riktigt, riktigt bra sommarprogram. Jag vill önska dig lycka till i framtiden, med kärleken, barn, flytt och allt annat som den kommer att innehålla. Mod är att vara rädd, och ändå ta steget. Det kan vara nyttigt att ibland kasta sig ut för stupet - ibland blir det platt fall, ibland finns en färgglad regnbåge där att ta emot en. Jag, är glad och stolt över att få kalla mig svensk när människor som du är nationens ansikte utåt.
Tack Anja för att du är du, var aldrig någon annan än dig själv.
 
 

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0