Tack alla underbara människor för att ni finns

Har haft en UNDERBAR dag idag....
 
Tog en PAUSE från allt idag och följde med bästaste Ulle och hennes halvgalne son Andrè till Barnens gård i Karlskrona... Har inte varit där sedan mina egna tjejer var små...
Vi hade det så mysigt så... Massa mys med alla djuren och lek .... Jag och Andrè åkte med i hölasset och eftersom jag var lite rädd höll Andre mig i handen hela tiden...
- Bara lyssna på vad jag säger så går allt bra, sa han... Helt underbar denna lilla gosse <3
 
 
Senare på kvällen så städade Pelle och jag ur huset på krooks väg.. Så skönt.. Nu ska jag bara sätta min fot i det huset en gång till... Imorgon ska jag och representanter från Hyresgästföreningen dit och fotografera... Om det nu blir så att det blir något rättsligt av det, så ställer de upp som vittne ;)
När klockan slog åtta bänkade jag rumpan i soffan, strax efter kom finaste grannen Tina och tisdagskvällen var räddad ;)  Allsång på Skansen <3
 
Tack alla underbara människor för att ni finns

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tina

Och tack för att DU finns!

2012-07-31 @ 23:47:02
Postat av: tiza

vem är tina?

Svar: Tina är grannen på Krooks väg.. Vi har vetat" om varandra i typ hundra år känns det som.. Jobbade i parallell grupperna i hemtjänsten...
Catriin

2012-08-01 @ 16:01:44
URL: http://tiiza.blogg.se
Postat av: Tina

Hej på er! Ja, det är så som Catrin sa, vi har vetat om varandra läänge... Jag har bott massor med år på Krooks väg, jobbar i äldreomsorgen, har två söner (som du kanske känner till, Daniel och Robin Östman) och en man (Anders - känner du nog inte, haha) Han i sin tur har två barn, Sarah och Joakim Persson.
Kanske du känner min svägerska Jessica (gift med min lillebror Ola). Hennes syster Josefine är mamma till Amanda och Andrea - era kusiner!
Världen är liten, åtminstone i Ronneby ;)
Jag är säker på att vi kommer att träffas så småningom!

2012-08-02 @ 22:56:01

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0