Lilla My och jag



Vi har många likheter Lilla My och jag... Inte i allt men i det mesta ;)

Lilla My är aggressiv, busig och viljestark, men också rättvis och vänskaplig. Jag kanske inte är aggresiv men visst kan jag bli arg..
Lilla My ställer alltid upp för Mumintrollen om de behöver hjälp och hon är inte elak utan bara busig. Visst ställer jag ALLTID upp på min familj..
Trots sin lilla storlek är Lilla My aldrig rädd och brukar istället retas med figurer av mer lättskrämd karaktär, däribland Sniff.... Nja Skrämmas är väl inte riktigt min grej
Hon kan även beskrivas som lite av en "pojkflicka".. Nja När jag var ynger så men nu ser jag mig själv som rätt då hon inte är särskilt feminin av sig
Hon är aldrig ledsen, utan antingen bara glad eller arg  (när hon blir riktigt arg bits hon). Stämmer inte.. Blir ofta ledsen men oftast glad
När något faller i Lilla My vill hon göra det på en gång, såvida det inte skadar någon. Haha!! Mig upp idagen.. Vill helst göra det NYSS
Lilla My föddes i Muminpappans memoarer som den yngsta av Mymlans 35 ungar och är lillasyster till Mymlans dotter (senare känd som bara "Mymlan"). Det är dock inte känt vem som är Lilla Mys far. Muminfamiljen har adopterat Lilla My efter att Muminpappan träffade på henne under ett av sina äventyr.. Hihi... Vem min far är vet ingen.. Nja, kanske min biologiskemor men hon säger inget.. Att jag också är adopterad gör att vi har så mycket gemensamt, Lilla My och jag <3 

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0