INTE har läkt

Årets första dopp har tagits idag.... Av Pelle och Fridholf... Eftersom min tatuering INTE har läkt än så vågar jag inte.. Det är min fibromyalgi som gör att jag har världens sämsta läkekött....
Pelle har varit så duktig idag.. Han har oljat in hela terrassen idag, trots den stekande solen... Visst han älskar att vara i solen men jag tycker att det finns gränser... 
 
Så när räckena var färdiga tog jag med honom och vovven till sjön och de fick svalka sig lite ;)
Sedan tog vi vår gula kärlek till Rusta och införskaffade markisen..
För det priset kunde jag liksom INTE låta bil.. Kommer bli gott att ha den för vår altan ligger i solen från nio på morgonen fram till ca 19 på kvällen...
Imorgon kommer möblerna som jag beställt från IKEA ;) Kommer att bli så bra ...
Nu blir det snart fotboll... OS tjuvstartar lite ikväll ;)
 
 

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0