Guld

Så är jag nu äntligen guldmedlem. Var och vägde mig idag och fick den efterlängtade guldstjärnan på nyckelringen.
Startade ju i slutet av augustit och satte som mål att försöka ta bort 12 kg.
Först tänkte jag att jag tagit mig vatten över huvudet med min plan. Jag har ju vart med 1 ggr förut men gick aldrig i mål.Slutade när jag hade ett halv kilo kvar...
Höll det ett tag men sedan gick det bara utför...
Denna gången bestämde jag mig för att gå hela vägen och bli guldmedlem o
ch idag var det klart.... HAPPY FACE <3

Det var just denna bilden som fick mig att bestämma mig ... Mår nästan illa när jag ser den... Varför sa ingen något när jag såg ut så.. Det konstiga är att jag inte såg det själv.. Men jag kanske är som en anoreektiker fast tvärtom.. En anorektiker ser ju inte hur mager hon/han är och jag såg inte hur tjock jag var !!

Men nu är det borta och så ska det förbli ...

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0