Götlaborg 120211

Då kör vi my friends ...

1.Soldiers
Artist: Ulrik Munther
Upphovsmän: U Munther, J Åberg, L Deb, J Deb, D Jackson
Ett ord.... Nej.. Så uppmaning till alla föräldrar med tonårstjejer och yngre.. GÖM MOBILERNA !!!

2. Baby doll
Artist: Top Cats
Upphovsmän: M Eriksson, L Eriksson, S Päivärinta
Ja varför inte, bättre än Munter iallafall.. fan Tiza där sprack vår terori med att låt nummer två alltid é kass...

3. I din himmel

Artist: Sonja Aldén
Upphovsmän: S Aldén, B Ljunggren, P Boström
Sist Sonja var med grät jag.... Gör så fortfarande när jag hör den finaste låten jag vet... Grät inte till denna nya låt men fick STÅPÄLS !!! Oj vad bra hon är... GRATTIS sONJA DU HAR GJORT DET IGEN!! Klart snyggaste klänningen ikväll <3

4. Aldrig aldrig
Artist: Andreas Lundstedt
Upphovsmän: N Lundin, M Marcus, R Goodrum
SCHLAGER!!!! Eller mer pop kanske... Klart godkänd, men kommer ej gå vidare Tyvärr...

5.Stormande hav

Artist: Timoteij
Upphovsmän: K Lagerström, J Fjellström, S Engelbrecht, J Engelbrecht
Min fot börjar hoppa direkt.... BÄST IKÄLL ... Vidare iallafall till andra chansen.. Men om jag får bestämma DIREKT till final!!

6.Shout it out

Artist: David Lindgren
Upphovsmän: T Nilsson, F Fuentes Vargas
Får vi se om byxorna håller.. Nja... Not my kind of music, men visst klart godkänd.. Äntligen lite ös på scenen!!

7. Det går för långsamt

Artist: Mimi oh
Upphovsmän: A Malmberg Hård af Segerstad, N Lundin
Välkommen tillbaka till 1986 <3 ..... Oj vad nervös hon är/var.... Jätte skakig på rösten och ja det går för långsamt... NEJ TACK !!
Visst hon hade snygg klänning och känga men det var trots allt det ända hon hade ;)

8.Ge aldrig upp

Artist: Thomas Di Leva
Upphovsmän: T Di Leva
HJÄLP!!!! Tycker verkligen inte om honom... Visst låten var ju helt ok... Och går direkt till final... Hjälp jag sa det...

Ja, nu kommer min chansning för ikväll..
Direkt till final om JAG fick bestämma
Sonja och Timotej
Andra chansen Di leva och Top cats


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0