Vackra

människor är lätta att fota <3
I söndags efter det att Pelle och jag varit på loppis och fyndat så åkte jag till finaste Ulle och hennes familj... Ulle ska snart ha bebis, som ni ser och ville ha lite tjockismagebilder <3 De blev så fina... Det är så roligt att fota lyckliga människor <3
Nu har jag gått igenom alla bilder, raderat "blund" och suddiga och kvar blev väl cirka 100... Av de har jag plockat ut ca 10 som jag "jobbat" lite extra med..
Här är en... vad tycker ni??
Själv tycker jag den är UNDERBAR och längtar till den dagen lillfian i magen tittar ut så jag får fota igen <3
 
Älska er Fina Familjen J/H

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Anonym

Kanon fint

2012-08-28 @ 22:25:26

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0