April 20, 2012

Hejsan hoppsan... Nu är jag hemma igen och tänkte väl slänga in ett litet inlägg här och nu!!

Haft ett par underbara dagar i vår kungliga huvudstad... Utbildningen var bra men som vanligt alldeles för kort... Hade gärna haft minst en dag till, men så är det ju alltid :)

"Alla har ADHD" med Yvonne Skattberg var vi och såg på onsdagskvällen... Jag skrattade så jag knappt kunde andas..

Helt underbar!!  Har ni möjlighet så gå och se den... Så mycket sanning i hennes en timmes show.. Så mycket jag känner igen och det gör ju det ännu roligare !


Den lilla teatern
Kafé Klavér som låg på
Rutger Fuchsgatan 5, Skanstull var jätte mysig och LITEN !! Vi var nog max 50 personer i publiken och satt jätte tätt tillsammans.. Himla mysigt..
Jag vill också bo i en STOR stad så jag kan gå på teater så där mitt i veckan <3
Patricia, du hade bara älskat detta <3

Nä, dags att förbereda innan Moa kommer..

Mer bilder från Stockholm kommer senare

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0