Prinsen i mitt liv

Nu har jag legat och vilat en stund.. Kan inte för mitt liv förstå varför jag är så fruktansvärt TRÖTT..
Igår slappade jag ju hela dagen.. Sovit som en gris hela natten, sov till halv tio.. Jaja, det går väl över..

Nu ska jag iallafall gå loss på våra fönster, de har säkert INTE blivit putsade de senaste 3 åren.. De är sååå äckliga.. Uppe på tjejernas rum så är det alldeles svart emellan fönsterna pga fukt.. Men det ska nu väck...

Måste bara visa den fina grodan i järn som jag fick av min kollega Therese...
Fick den av flera anledningar.. Först och främst för att jag är BÄST ;) sedan lite inflyttningspresent också..
Nu står den så fint här i köket och får sig en liten puss då och då... Fast någon ny prins dyker inte upp kan ju bero på att jag redan har Prinsen i mitt liv....

Nä, nu måste jag sätta fart !!!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0