Men det gick <3

Tjoho... I dag firar jag... 30 dagar som rökfri <3 Är så glad och stolt över mig själv ... Och nu när jag klarat 30 dagar så klarar jag 30 till... Lätt som en plätt.. Nä, nu ljuger jag.. Det har funnits stunder som har varit JÄTTE jobbiga.. Rutiner som har behövt en förändring..

Bara en sådan enkel sak som att gå UT ifrån en affär! Skit jobbigt... Är ju van att slänga upp en cigg då..  Det var jätte tufft när vi var i Stockholm.. Men det gick <3

Idag blir det kvällen... Kallingegården med fina Anne.. Länge sedan så det ska bli himskans skoj..

Nu ska jag och snabeldraken gå på tur och sedan litenman och jag ..

Have a nice day

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0