Helt galet lycklig <3

Jahaja, då var denna påsken också till ända.... Det har varit skönt med fyra lediga dagar på raken.. Känns som det behövdes..
Vi har fått lite gjort ute i trädgården.. Ja, inte jag utan Pelle har slitit för att få det fint där ute... Jag inne och han ute.. Rättvist fördelat tycker jag ;)

Morr, skulle ju skriva något men det försvann.... Borta poff.. jaja, jag kommer väl på det sedan när jag gått och lagt mig ;)

Vad tycker ni om bilden? Visst är den häftig..
Den är tagen i Paris sommaren 07 från bussen.. Vi har just lämnat Triumfbågen.. Egentligen ingen bra bild alls men för mig är den perfekt... Det var så jag kände mig där och då... Helt galet lycklig <3
Och vet ni var det bästa är..... Jo jag är det fortfarande <3

Nä, dags att krypa upp för trappen och gå och lägga sig..
Nattnatt

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0