Fruktansvärt rastlös

Jo det är sant... jag har bakat.. Två olika sorters kakor på en och samma dag.. Det har INTE hänt sedan tjejerna mina var små ;)
Varför frågar ni er, eller kanske inte men jag svarar ändå! ;)
Jo för jag har Sylvester och ett kök som jag älskar att vara i... Sedan kan det ju vara så att jag är fruktansvärt rastlös och har såå svårt att bara sitta still ;)

Fick gå till veterinären med litenman idag :( Hans svans vill inte läka... Han fick ett sår där precis när vi flyttade in och han slår upp det hela tiden. Fridholf är ju en väldigt glad pojke och viftar HELA tiden på svansen.. Och han viftar hårt, stenhårt.. På vinern när man kall om benen och kommer in och möts av en glad Fridholf känns svansen som en piska..
Han viftar nästan alltid på svansen, till och med när jag skulle plåstra om den härom dagen.. Tokvovve...
Nu måste han ta det väldigt lugnt och får ej slå i någonstans... För om såret inte läker så måste vi ta bort svansen :(
Jag ska göra ALLT i min makt för att han ska få behålla sin stolthet..

Nä, nu är det dags för sängen... God natt alla där ute

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0