Stulit !!

Det här klippet håller på i nästan en kvart. Så har du bråttom nu,  eller inte riktigt har tid att sitta ner vid datorn, tycker jag att du ska spara det till senare.

Men när du har 14 och en halv minut över , så måste du bara kolla in det här!

Jag säger bara : Den som inte gråter av det här klippet – gråter aldrig….!!

Jag ska bara förklara början på klippet, för det är lite otydligt:

// Den intet ont anande tjejen är ute och äter en mysig middag tillsammans med sin kille sen fem år. Plötsligt kommer det fram en okänd tjej och kastar ett glas vatten i killens ansikte , och säger typ  - ”Du skulle ha berättat att du hade en annan.  Fan ta dig!!”

Den intet ont anande tjejen blir så klart orolig och väldigt illa berörd av detta.  Men medan hennes kille går på toaletten för att torka skjortan, så hinner hennes tårar vändas till glädjetårar – innan de tu möts igen……  //

Så fram med näsdukarna – Nu kööööör vi!!!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Anonym

WoW!!! Min älskade man dansade ju för mig när jag fyllde år o det tyckte jag va stort....men WOW!!

2011-09-12 @ 20:11:54

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0