Älskade

Ungar..
Ja, ungar är ni ju inte längra, utan två vuxna kvinnor...

Om ni bara visste vad ni betyder för mig och hur mycket ni berikar mitt liv !!

Jag är så otroligt stolt över er, ibland mindre stolt men oftast mycket stolt!!

Patricia, min stora lilla tjej som nu är lika gammal som jag var när du var ett år.. Du har gjort många kloka val i ditt liv och är nu snart på väg att ta ett väldigt stort beslut till.. Du och Kim är värda detta och ni kommer fixa detta gallant ;)
Ert beslut att aktivt avstå från alkohol gör mig så otroligt tolt. Att två så unga människor tar ett sådant beslut är modigt.. Att ni står upp för de ni är och skiter fullständigt vad folk tycker.. STRONGT gjort!!

Lisa, min lilla skrothöna som nu också är vuxen och måste börja stå på egna ben och ta mer ansvar... Vi har många duster men du ska veta att jag är så stolt över dig att du vågar vara den du är. Att du står för dina åsikter och att du har framtidsdrömmar. Trots att det är tufft att vara ungdom idag... Jag tror på dig !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: tiza

<3

2011-09-09 @ 14:58:42
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: liisa - the awesome one

älskar dej mamma <3

2011-09-10 @ 14:00:48
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0