5

dagar kvar !!! LÄNGTAR så jag blir snart tokig !! Eller tokigare, kanske jag skulle säga!

Min arbetskamrat har idag gått igenom med mig vad vi ska besöka och inte besäka när vi är där.. Hon kom hem förra veckan och längtar redan tillbaka...

Den lugna staden Oba ligger i Alanyaområdet och erbjuder solvarma dagar utmed en vacker sandstrand. Egentligen ses Oba som en del av staden Alanya, men ståtar med en egen atmosfär och känsla med ett eget centrum. För den som vill uppleva en lite lugnare och behagligare semester än i det livliga Alanya, är Oba ett utmärkt alternativ.


Visst låter det som ett ställe för mig och Pelle...

Snart ska jag sticka på träningspass nummer två för dagen...

See you later

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0