Wordfeud

Jahaja, då har jag nördat in på ett annat spel ;)

Har annars plockat bort alla mina FB´s spel så som Farmville :( Hade spelat det i över 2 år, men kände nu att det tog alldeles för mycket tid...

Wordfeud
är ett korsordsspel för iPhone och Android. Det är i princip en kopia av Scrabble, Betapet med skillnaden att endast två spelare tävlar mot varandra i en spelomgång. En spelare kan dock spela flera spelomgångar samtidigt, och då mot olika, enstaka spelare. För att spela använder varje deltagare sin egen mobiltelefon eller surfplatta, och spelet kräver åtkomst till Internet för att de tävlande ska kunna lägga ord och se vilka ord motståndaren har lagt.

Jag heter Miss-steel och adda mig gärna så får vi se om du/ni kan vinna över mig.. Änså länge har INGEN gjort det. Har visserligen bara spelat en vecka ;) LYCKA TILL !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0