USCH!!

Oj vilken jobbig morgon.. Grät hela morgonen och är nu helt slut!! Knappt sovit inatt för allt som skulle hända idag!

Min lilla ängel och hennes Kimzi sitter just nu nere på Kastrup och har checkat in.. Allt har gått bra ;)

Själv har jag just bokat min flygbiljett och åker den 8 januari! Hoppas nu tiden går fort så jag snart får kramas med Tiza igen..

Jag vet att många tycker jag är löjlig men det känns så tungt...
Att inte kunna ringa ett snabbt telefonsamtal när som helst, att inte få träffas när vi/jag vill...
En sa till mig idag, DAGS ATT KLIPPA NAVELSTRÄNGEN! (på skoj förvisso)
Det gjorde jag för länge sedan det är inte det de handlar om... Kommer sakna henne men vet att hon kommer få det SUPERDUPER tillsammans med Kim i sitt nya land...

Vi hade en trevlig kväll igår. Nära och kära samlades hemma hos oss för att säga hej då... Jag tror att de uppsakkatde det, även om de inte hann med det de hade tänkt göra, så som att färga håret ;)

Jag hade skrivit ett fint litet kontrakt till dem ;) Jag lägger ut det här senare ikväll.. Det var skrivit med glimten i ögat och med en MASSA kärlek ...

Nä, nu ska jag umgås med Lisa innan jag ska åka och klippa mig.

Have a nice day!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0