Nu är det

officellt ...

Mitt lilla barn har fått jobb!! Patricia och Kim har fått jobb i SKOTTLAND !! Efter att ha gått arbetslösa i över två år så har de äntligen fått jobb...



Det är väldigt delade känslor för mig.. Givetvis är jag överlycklig över att de fått jobb och fått denna chans... Men i mitt ego skriker jag bara NEJ !! Det är så långt bort. Jag kommer inte få träffa min lilla ängel varje dag som jag gör nu.. Det gör så ont!

Men samtidigt är jag ju som sagt glad för deras skull... Och faktiskt för min egna också.
Det är ju det här jag har uppfostrat henne i, att våga ta chansen. Att våga göra saker, våga bli självständig... JAG har lyckats med att få min dotter dit jag själv aldrig kom.
Själv så kom jag ju aldrig mer än tre mil bort. Även om det varit nära flera gånger. Stockholm för jobb och Växjö för studier, men då fanns det någon som stoppade, som inte vågade...

Patricia och Kim jag är så STOLT över er !!

Nu rinner tårarna igen och det är blandade tårar, glädje och sorg!!
Dessa sista två veckorna ska vi umgås så mycket som vi bara orkar, för sedan dröjer det till januari innan vi kan kramas igen.. Då kommer jag och Midde över !!

Puss på er...

Ordet är ditt! ♥
Postat av: liisa - the awesome one

/cut

2011-10-13 @ 20:51:54
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/
Postat av: Ella

Kommer oxå sakna dem..fast jag inte träffar de så ofta. Men attans så glad jag är för deras skull att få denna möjlighet. Go for it o lycka till :)

2011-10-13 @ 23:04:47

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0