Lite

bättre idag men fortfarande jobbigt!!

Det som var bäst idag var att jag nådde mitt andra delmål idag på VV!! Jag nådde 10% idag och har bara 4,5 kilo kvar nu ;) Trots att jag inte tränade något alls förra veckan och att det blivit lite för mycket sötsaker. För visst är det konstigt..
Det är ju såååå gott att stoppa i sig massa onödigt när man inte mår bra.. Jag har iallafall jätte svårt att låta bli !!

Nu kommer snart Patricia och Kim.. De ska bo här hos oss de sista dagarna innan de flyttar ! Deras lägenhet är nu tömd och vi ska städa den imorgon...

Så ikväll blir det säkert massor av skratt och lika mycket tårar!!
Detta skrev Patricia igår på sin blogg: jag vill ännu en gång Tacka alla som stöder oss i detta. <3
fast ja vet att min familj går igenom väldigt mycket nu så är det ändå där och ställer upp.
det betyder väldigt mycket för oss.
vi skulle inte klara det utan er.
Älskar er <3

ÄLSKAR er också JÄTTE MESTASTE !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0