Jag och

Agnes Nicole ..

Haft en jätte bra dag med massor av shopping och trevligt sällskap ;)

Ullared är ju som vanligt alltid trevligt.... Fast det var väldans mycket folk där idag, inte så att det var massa köer men trångt i gångarna...

När vi satt ute och åt lunch så säger Kerstin
- Oj där gick ju hon... Hollywood frun !!

Maria frågar jag, nä den andra!
Då slänger jag i mig min mat och stegar efter henne.. Och där satt hon och pillade på sin telefon...
Jag gick fram och presenterade mig och vi pratade en liten stund.. Kallade henne vid hannes fulla namn så inga sura minar här inte ;)
Så skit i Ola-Conny och Morgan... AGNES NICOLE du äger ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0