Och nu var

det helt plötsligt Torsdag!!!

Typ som bilden har jag kännt mig idag!!! Superstressad :s

Först ringda SAS och gissa vad!?! Katten får INTE följa med.. Åhhh... Blir så trött... Nu var det inte SAS som tjabbade utan något annat bolag i England... Men jag behåller biljetten och har is i magen, för jag VET ju att JAG har RÄTT!!!
Sedan vägde jag mig i alla hast.. -0,2.... HALLÅ två hekto på en vecka.. Det blir man ju av med genom att bara kissa... Jaja, kämpa på, 1 hekto kvar sedan blir det en liten pause till efter jul och nyår!!

Möte på jobbet x2, hem en och en halv timme senare än beräknat..
Tvättsugan prio nummer ett då jag åker till Skåneland på fredag och satnnar till söndagskvällen..
Prio 2 Adventspynat utan att putsa fönster för det hinner jag absolut inte.. Det får vara till en anna dag ;)

Nu har det alltså hunnit bli torsdag och jag är FÄRDIG !!!!

Ska nu ta mig en näve valium och stressa ner (skojar bara)

God natt gott folk and se you to morrow, eller hur det stavas ;)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

du är så duktig <3

du vet att du ha rätt, de är bara dom som är korkade.

<3

2011-11-24 @ 13:23:19
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0