En sådan där dag

Vissa dagar är bara så hemska och idag har det varit en sådan dag!! Har varit ledsen, sur och irriterad men mest ledsen... Dagen började INTE bra och det höll isig resetn av dagen...

Var och vägde mig och det pekade ner -0,6 kg och det kändes ju gott, men det är inte roligt längre.. Vet inte om jag orkar kämpa längre med att gå ner.. Pratade med konsulenten idag om att jag kanske har satt min målvikt lite för lågt.. Har 3,3 kg kvar och kanske jag stannar på 63 istället... Bättre att försöka hålla mig där istället. Är ju rättså nöjd med 9 kilos viktminskning!!
Jaja, jag ska tänka på det under veckan och försöka komma ner -0,3 och så ska vi komma överens då...
Det som känns viktigast just nu är att jag kan BEHÅLLA min vikt och INTE gå upp igen!! För det vill jag verkligen inte...

Nä, nu ska jag se om jag kan få tag på Patricia och sedan blir det sängen...

Imorgon ska jag titta på hus, alldeles själv för Pelle ska till Götet och kommer hem på fredag!!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0