Underbara Sverige !!

Tänk att vi lever i ett sådant underbart land som Sverige !! Jag är stolt över att betala skatt !! Hade gärna betalat mera..
Blir arg på de som klagar över att vi betalar skatt i Sverige.. Vi får så mycket för de pengarna tillbaka.. Visst kunde det kanske varit lite annurlunda fördelat, men i stora drag har vi det JÄVLIGT bra...

Min operation kostade mig 20:- igår... Då var det minst 15 personer som var aktiva för att jag skulle må bra, läkare, sköterskor, städpersonal + all utrustning som användes och mediciner.. Fatta hur bra vi har det !!
Hade jag varit i USA och inte haft någon jätte bra försäkring så hade jag nog inte kunnat komma undan med mindre än 50.000:- för mitt "lilla" ingrepp..

Var stolta över att betala skatt, för rättsom det är är det din tur att behöva hjälpen !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0