Svar på en fråga...

Hejsan!
Emma heter jag. Jag ska tatuera in en kärlekssymbol och fick nys om denna symbol. Men jag vill vara 100 på att det verkligen betyder evig kärlek, då jag inte funnit det någonannanstans! Därför tänkte jag fråga vart du fick reda på denna symbol och dess betydelse :)

Svar: Hej Emma !

När jag och mina döttrar började prata om att göra en gemensam tatuering så började jag leta på nätet... Hittade denna symbol någonstans och där stod det att den stod för evig kärlek.. Kan inte hitta sidan nu men är 100 på att den betyder det, annars hade vi INTE satt den på våra kroppar ... Kan ha varit en utländsksida... Hittar jag den ska jag maila den till dig !!
Lycka till med din tatto ;)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: em!

tack så hemskt mycket för svaret!! :)

2011-05-08 @ 12:43:16
URL: http://emmaklemets.blogspot.com

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0