Pubupplevels en helt vanlig torsdag..

... i lilla Ronneby..

Ikväll hade vi öppet på Bruket för sista gången denna termin.. Inte jätte många besökare men några hade vi ;)

Precis som förra torsdagen bestämde Therese och jag att vi skulle ta en öl efter jobbet.. Sagt och gjort..
Inte jätte många där men iallafall tre mer än förra torsdagen.. Det satt alltså tre medelålders män på puben när vi kom...

När vi fått in vår öl började dessa tre män diskutera Carola !! Om vilken underbar artist hon var, ja faktiskt den bästa i Sverige ;) En av dem tyckte att Lena PH var bättre, men han blev snabbt ner röstad av de andra männen.. En av dem visste även att hon skrev Pernilla Wahlgrens bidrag "Tvillingsjäl". Tyckte detta var rättså skoj att han visste detta.. Inte var dag man springer på hetrokillar som kan något om schlager.. Oj, nu var jag visst lite fördomsfull ;)

Kan även berätta att Lena PH faktiskt skrivit texten till Pelles och min låt.. Det svär jag på, den som både jag och Arvingarna har sjungt in på skiva ;)

Nä, nu ska jag vara lite sociall med min man ..
NattNatt

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0