Philips Sonicare !

Just varit och hämtat denna på Maxis postutlämning...

Jag fick erbjudantet från Buzzador att prova denna skönhet och skulle på 14 dagar få vitare tänder ;)

Vet inte riktigt om jag tror på det men visst är det värt ett försök !

Här kommer info om tandborsten...
OM PHILIPS SONICARE HEALTHYWHITE
Få vita, hälsosammare tänder till ett mycket förmånligt pris! Healthy White är en sonisk tandborste som rengör dina tänder med upp till hela 31 000 borsttag i minuten.

Rörelserna blandar tandkräm och saliv till en syrerik skummig vätska som rengör djupt in i utrymmet mellan och bakom tänderna samt längs tandköttskanten där plackbakterier trivs. Resultatet är skonsamt naturligt vita tänder och en renare, friskare mun.

Välj mellan de tre lägena Clean and White (som är effektivt mot fläckar som kaffe, te, tobak och rödvin), standard- och rengöringsläget Clean för överlägsen rengöring samt Sensitive som rengör på ett  skonsamt och noggrant sätt.

Är ni intresserade av att bli en "buzzador" skicka ett mail/medelande till mig så ska jag berätta hur du gör..
Jag har fått massa roliga erbjudande...

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0