Nu ska jag....

Jag kommer inte fortsätta med Dagens vits eftersom jag tolkar er tystnad med att ni inte vill att jag ska fortsätta... Eller misstolkar jag !!

Kom hem idag från Malmö.. Har varit på konferens i Malmö med jobbet... Både Ronneby kommun och Karlskrona kommun hade skickat sin fritidsledare så jag och Pelle fick några mysdagar ihop.. Vi delade även hotel så jag svek Therese och sussade tillsammans med Pelle istället.. Väldigt lärorika dagar och just nu sprudlar jag av ideér hur vi ska få igång Bruket till 100 igen ;)

Nu ska jag snart ta tjuren vid hornen och sluta röka... Iallafall gör ett tappert försök.. Har några aska kvar här hemma men när de är slut så får det räcka.. Har faktiskt beställt hjälpmedel denna gången... En eliktroniskcigarett.. Får se om den hjälper..

Nu ska jag fixa klart tårtan som vi ska ha imorgon.... Imorgon firas det två saker här hemma.. Först att jag fyller 23 host41host och att Pelle och jag har varit tillsammans i 8 år ;) Grattis på oss ...

Tjoochtjimbadring

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Christina Johansson

...kommenterade faktiskt på förra, men ser att den inte kommit med...

Jag skrev såhär: Såklart jag vill att du ska fortsätta - läser alltid dina vitsar ,men är dålig på att kommentera, förlåt för det!

Kram!

2011-05-15 @ 12:39:46
Postat av: Emma

varit upptagen några dagar och datorn har fått stå på stand by. men jag vill faktiskt också att du fortsätter med vitsarna, de piggar alltid upp dagen tycker jag :D

2011-05-16 @ 13:51:05

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0