Nationaldagen !!

Hmm.... Sitter här och bli riktigt irriterad på alla dessa rent utsagt JÄVLA facebooks inlägg om nationaldagen...
Typ denna:
Jag hissar svenska flaggan, utan att vara rasist.
Jag firar Sveriges nationaldag, utan att vara rasist.
Jag sjunger Sveriges nationalsång, utan att vara rasist.
Jag älskar mitt land Sverige, utan att vara rasist.
Någon måtta får det vara.
Kopiera det här om du törs, jag törs!!!
och denna:
UPPMANAR ALLA ATT 6:e JUNI PÅ NATIONALDAGEN KL.12.00 GÅ UT Å SJUNG VÅR NATIONALSÅNG PÅ GATOR & TORG I PROTEST MOT ATT DEN EJ FÅR SJUNGAS I SKOLORNA. FATTA VÅR NATIONALSÅNG ÄR INTE RASISTISK. ÄR DU EN MES ELLER VÅGAR DU KOPIERA DETTA OCH VARA MED OCH KÄMPA..

Säger att detta bara en jävla massa bullshit... För det första så är skolan STÄNGD den 6 juni pga det är röd dag och skolor har stängt då.. Sedan finns det inget alls som säger att det INTE får sjungas nationalsång på våra svenska skolor, den får sjungas vart som helst..
Vem fan säger att jag är rasist för att jag har en svensk flagga på min balkong.. INGEN.. Aldrig har någon sagt till mig att jag är rasist för att jag sjunger "Du gamla du fria" Aldrig... Tänk på en fullsatt idrottsstadium när typ 10000 tusentals människor står upp och sjunger vår vackra nationalsång.. Ingen säger att de är rasister..
Nä, de som påstår allt detta skitsnack är säkert lite smygrasister, eller ??? 

När våra så kallade "nynazister" kom till Sverige i mitten på 80talet och STAL vår flagga och nationalsång, DÅ BLEV DET RASISTISKT... Men dett är länge sedan och vi VANLIGA svenskar har tagit tillbaka vår flagga och sång.. Jag har iallafall gjort det och jag tycker vi ska lägga ner allt detta SKITSNACK en gång för alla !!

Tack för vissat intresse !!  

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

lugn och fin <3

2011-05-23 @ 22:41:44
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0