Myggbett !!

Jahaja, då har jag fått årets första myggbett... Tycker verkligen att mygg och fästingar är sommarens plågorandar.. USCH och FY på dem ;)

Idag har jag haft lite sovmorgon.. Skönt.. Somnade redan vi 21 tidien igårkväll.. Länge sedan jag somnade så tidigt !

Idag är det kvällen som gäller.. Har ju inte jobbat torsdagskvällar på länge, men nu är jag på G igen... Trivs så bra med mina kvällar på Bruket och våra mysiga ungdomar där...

Nä, nu ska jag göra lite nytta innan det är dags att gå till jobbet.
Have a nice day !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tina Johansson

Detsamma önskar jag dig =) Och tack för de roliga historierna ;)

Kram!

2011-05-19 @ 10:26:05

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0