Energi !!

Kort dag idag.. Var hemma redan vid 1330  tiden.. Tog en liten tupp lur för att sedan ge sig ut påpromenad med liten man..
När tjejerna om hem bidde det mat...

Vad som hände sedan vet jag inte... Vet inte avrt energin kom ifrån men jag har nu putasat fönster, strykt och bytt gardiner och är nu i full färd med att damma överallt.. Hmmm.... En fredag !? Ja, så kan det bli ibland ;)

När jag är klar med damningen får det bli en sväng till med "the dog" för att sedan landa med hela ryggen i soffan...
Undras om det finns något bra på dumburken ikväll ? Annars får jag väl slänga på nån gammal film.. Eller en ny ;)

Nä, nu ska jag fortsätta att städa.. Hoppas på fint väder imorgon så vi kan ta och åka ut till havet med liten man... Behöver saltvattensluft i lungorna känner jag ..


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0