Äntligen ...


Äntligen har jag fått det bevisat !!!

I många år har jag kämpat med denna stora fråga och för en liten stund sedan fick jag det bevisat att jag har haft rätt HELA tiden !!

I kvällens program av Det blir bättre har Peter Jöback berättat om sitt liv.. Peter växte upp med en sjuk, alkoholiserad och ofta frånvarande pappa. Den bekräftelse Peter sökte hos sin far uteblev som regel. På teatern där han jobbade blev han i de tidiga tonåren sexuellt utnyttjad av en man som arbetade där. Gärningsmannen såg och utnyttjade Peters behov av bekräftelse och intensiva vilja att bli sedd.

- Det var första gången som en vuxen man sa att jag var bra på något. Men samtidigt blev jag bestulen på min sexualitet, på det fria valet att själv välja min debut, säger Peter i programmet.

Givetvis så fråga René om den där kvällen hos Kristian Luuk för många årsedan.. Han berättar då att Kristian frågat honom om ha blir attraherad av både män och kvinnor.. Peter svarar då ja!
Peter berättar vidare att dagen efter står det med stora bokstäver på alla löpsedlar: Peter Jöback: - JAG ÄR BÖG! Men det sa jag aldrig, säger Peter och ler mot kameran och mot MIG !!!
Ha, var är det jag har sagt !! Han har ALDRIG sagt att han är bög... Han är bisexuell, inte alls samma sak !! Vilket betyder att jag fortfarande har chansen .... ;)

Skämt å sido, dett är ett skämt som vi pratat om i många år, men det visar ju sig faktiskt så att jag hade rätt !!

Glöm inte att all kärlek är vacker !!




Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0