After work

Efter en trevligkväll på Bruket med Kladdkakebak blev det en liten sväng inom puben med Patricia och Therese... En öl och massor av snack om Kallinge ;) Efter lite snack så visade det sig att jag och Theres nog lekte tillsammans som barn efter som vi nästan bodde grannar..
Och efter ett snabbt samtal hem till mamma så visade det sig att Pelles mormors storebror Bengt och vi bodde grannar.. Vilket betyder att Pelle och jag borde träffats som barn ;) Du kanske vet något om detta lilla svärmor?!? Var Pelle någon gång hos Bengt som barn ?!?

Nä nu ska jag nog ta och våldföra mig på min man ;) Nä.. Skojar bara han tittar ju på sporten och är ej kontaktbar ;)

God natt alla mina läsare och JA, jag har bakat idag.. Finns bildbevis ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0