GUL bil !

Opel Astra 1.6iI morgon tar jag och maken tåget ner tll skåneland för att köpa en GUL cabbe <3 Det är en Opel astra och verkar vara jättefin.. Hoppas nu inte vi kommer ner till ett vrak !! Men kvinnan lät helt ärlig.. Hon hade blivit sjuk och kunde inte köra bil längre...

Visst ser den fin ut..

Idag har jag varit super trött HELA dagen.. Kom hem sent i går efter varit på )ornas avslutningsmiddag ute på Karön.. Mina små sjuor är nu stora och slutar grundskolan.. Shit vad tiden går.. De var så fina allihopa.. Tjejerna i vackra klänningar ocg HÖGA klackar på skorna, killarna i kostymer och finskorna var på .... Det dansades hela kvällen och jag var trött och nöjd när jag körde hem.. Opel Astra 1.6i

Nu ska jag ta en liten sväng med draken och sedan ut med Fridholf en sväng,, sedan blir det hopp i säng..

Have a nice day och håll tummarna att bilen är lika fin i verkligheten !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Gustaf

Ingen tysk, tror inte ens tyska regeringen ville baila ut dem, så de förblev i GMs produktportfölj :) Dock en billig rolig bil, inköpspriset ligger ju på 50% av min servicekostnad som man behöver ju inte må dåligt var 2000:e mil :) Grattis till en kul sommarbil

2011-06-09 @ 22:10:45
Postat av: Gustaf

Ingen tysk, tror inte ens tyska regeringen ville baila ut dem, så de förblev i GMs produktportfölj :) Dock en billig rolig bil, inköpspriset ligger ju på 50% av min servicekostnad som man behöver ju inte må dåligt var 2000:e mil :) Grattis till en kul sommarbil

2011-06-09 @ 22:11:17

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0