Thai !!

Just hemkommen från jobbet... Lång dag idag !!

Först jobb mellan 0800 till 1730 sedan avslutades dagen  med att gå ut och äta.. Mycket trevligt och MYCKET gott...

Har nu jobbat på fritid i snart ett helt år (1/3) och jag stormtrivs med både jobb och arbetskamrater.. Året har gått väldigt snabbt och det måste betyda att jag trivits, eller....
Jag har lärt mig massa nya saker och fått många nya vänner.. Både inom fritidsenheten och på människor som vi jobbar tillsammmans med...

Nu ska jag ta och borsta mina tänder, tvätta av mig ansiktet och göra sällskap med kvalsterna i sängen så då slipper vara ensamma !! Hoppas att Pelle snart kommer hem..

Hoppas även jag slipper alla dessa förbannade mardrömmar jag har.. Usch, det är så jobbigt !

Godnatt gott folk

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0