Svar på fråga!


cicki 
 Dag 03:
Hej !

Jag har med varit på ett barnhem i Karlskrona , men vet inte vilket , fanns det mer än ett ?

Inte vad jag vet,  tror bara det fanns ett.. Det hette Västerbo och låg uppe vid Västramark i Karlskrona.. Idag är det kontor för handikappsomsorgen.. (tror jag iallafall) Det var iallafall det för 20 årsedan... När var du där isåfall?!?
26

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ola Lundqvist

Jag har varit placerad på Västerbo barnhem. Blev placerad där straxt efter jag föddes (1976). Jag kommer inte ihåg hur länge jag var där innan mina nuvarande föräldrar fick hämta mig, men det kan man kolla. Idag är jag 35 och har inget minne från den tiden... I wonder why hehehe. Nåväl, Någon som vet om det finns några listor någonstans man kan få tag på över barnhemsplacerade barn från den tiden eller är detta hemliga dokument?

2011-09-07 @ 21:17:17

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0