Kakan !!

Ronnebys egna sångfågel.. Eller det kanske inte är rätt namn.. Men allas vår Micke Kakan Persson kämpar med att komma in Veckans topplista på Sveriges Radio..

Låten heter I ett andetag och är RIKTIGT bra !!

Klicka på bilden för att komma till låten och rösteriet ------->

Micke är en jätte duktig artist som tolkar Vreeswijk helt underbart..

Vet inte hur länge Kakan har hållt på med sin musik men för mig känns det som han alltid gjort det.. Vet jag att Kakan ska spela någonstans här istan så brukar vi gå dit..  Jag har en favvolåt av Vreeswijk som han inte kunde så jag fixade text, noter och även en mp3fil till honom... Nu spelar han den oftast när han ser mig ;)

Så klicka på bilden och RÖSTA !!!



Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0