Dags

att sätta på sig pyjamasen.. Eller vänta.. Har ju inte tagit av mig den än ... Jo en liten stund när vi var och handlade! Mysigt att bara gå och mysa hela dagen... Tvättat och fixat mat annars bara slapp hela dagen...

I morgon är det måndag och de flesta ska väl tillbaka till jobbet igen, men inte jag.. Ledig hela veckan och ska bara skrota runt i pyjamasen.. Hehe.. Nä, inte riktigt men nästan... Har inget inbokat men ska passa på att träffa mina vänner tänkte jag.. Onsdag ska jag köra Tiza och Midnight till vetrinären.. Dags för hans årliga spruta...

Nä, sista vändan ner i hobbyrummet för att få upp sista tvätten sedan ska jag krypa ner under täcket och se klart filmen som går på 4an nu....

God natt mina vänner och glöm inte att rösta på min blogg !!

RÖSTA---> http://apps.facebook.com/blogoftheyear/?blogoftheyear_ref=602164687 <---RÖSTA

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0