Dag 20

Detta ångrar jag Kan faktiskt inte komma på något här och nu...

Det här med att ångra är inte riktigt min grej ! Det som händer det händer, det som görs görs och inte mycket man kan göra åt..

Tror ju att allt har en mening och att det som händer, eller det man gör faktiskt redan är förutbestämt.. Och då kan man ju inte ångra det efter åt, eller!?! För då hade det andra inte hänt.. Tex om jag hade ångrat att jag blev full den där gången 1986... Då hade jag aldrig lärt känna Patrik och ade jag inte lärt känna Patrik hade jag nog aldrig träffat Jimmy.. Hade jag inte träffat honom hade ju aldrig mina underbara tjejer funnits..

Oj, nu blev det djupt ;) Det trodde ni inte om mej, eller hur ;)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: PP

Tack för en fin blogg :)

Jag skulle vilja veta hur man ställer in ett "automatiskt inlägg" som du gör med bilderna?



tack tack



2011-01-24 @ 22:06:26
Postat av: liisa - the awesome one

bara för att tiza & jag är awesome :D <3 lav jah

2011-01-25 @ 11:09:54
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0