Dag 16

Min första kyss Hahaha...
Ja jisses det mins jag som igår, fast det är länge sedan.... Jag var väl runt 14-15 han var iallafall minst 3-4 år äldre.. Han hade bil ;)

Var på disco ute på Hasslö (bodde där tills jag var 15) Vi satt uppe på ett bord inne i en höran när han böjer sig fram och kysser mig, med tunga och allt... Plötsligt mitt i all härlighet så ser jag blixtrar och stjärnor.. och ett hör ett jävla brak.... Bordets alla fyra ben gav sig vika och vi far pladask på golvet....
Gissa om vi fick uppmärksamhet...

Killen har jag fortfarande kontakt med.. Inte ofta men det händer.. Varför? Jo, våra mammor är gifta med med varsin boro.. Vi är alltså ingifta kusiner ;) Inte kul att veta då som 14-15 åring när jag man var så KÄR så...

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0