Dag 11

Mina syskon Systeryster, Jessicapessica lingonsnöre... Haha !! Jag har en liten syster som heter Jessica. Liten och liten.. Hon fyller 35 nu i februari.. Min syster och jag är otroligt olika varandra på gott och ont !!

Jessica är född 1976 vilket betyder att jag var sex år när hon kom till oss. Jessica är också adopterad men bodde bara på barnhemmet ett kort stund. Det var redan bestämt innan hon föddes att hon skulle komma till oss. Hon var ett jobbigt spädbarn som gade kolik i sex månader.. Hon skrek HELA tiden och jag tyckte inte om henne...
Hon tog ju all uppmärksamhet från mig.... Hade ju varit ensambarn i sex år och så kom hon, den lilla fula trollungen ;)

Jessica har idag tre barn, Moa 12 år, Adam 10 år och lilla Ozzy 7 år. Hon bor i Lyckeby och jobbar med det hon tycker mest om.. Sortera gammal lump ;) Hon jobbar på Kupan, med att sotera kläder och massa annat skit..

Älskar dig syrran <3

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Nog e hon en liten skrikig trollunge nu me;)

2011-01-19 @ 19:31:07

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0